sudi-s
sudi-s

sudi-s

دانلود مقاله ترجمه شده استفاده از کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد اشاعه E-SCM: یک دیدگاه چند مرحله ای

مقاله ترجمه شده استفاده از کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد اشاعه E-SCM: یک دیدگاه چند مرحله ای

مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی (eSCM) ، شکل مشخصی از سیستم های درون سازمانی است ، که به طور کلی به عنوان یکی از استراتژی های مهم برای ایجاد مزیت های رقابتی در نظر گرفته میشود اشاعه eSCM در میان شرکای تجاری برای کاربرد نهایی و تاثیر موفق عملکردش حائز اهمیت است

دانلود مقاله ترجمه شده استفاده از کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد اشاعه E-SCM: یک دیدگاه چند مرحله ای

مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه
کارت امتیازی متوازن
کاملترین ترجمه مقاله isi
بهترین مقاله حسابداری مدیریتی
سیستم های درون سازمانی
ترجمه مقاله isi خارجی
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل docx
حجم فایل 706 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28

شامل 28 صفحه در قالب ورد و قابل ویرایش

فایل اصلی مقاله بصورت pdf هم موجود می باشد.

عنوان فارسی:

استفاده از کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد اشاعه E-SCM : یک دیدگاه چند مرحله ای

عنوان انگلیسی: مقاله انگلیسی ترجمه شده  

Using the balanced scorecard in assessing the performance of e-SCM diffusion: A multi-stage perspective

چکیده:

مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی (e-SCM) ، شکل مشخصی از سیستم های درون سازمانی است ، که به طور کلی به عنوان یکی از استراتژی های مهم برای ایجاد مزیت های رقابتی در نظر گرفته میشود . اشاعه e-SCM در میان شرکای تجاری برای کاربرد نهایی و تاثیر موفق عملکردش حائز اهمیت است . با این حال، فرایند اشاعه در ماهیت خود فرایند ی پیچیده و پویا است و در طول زمان مالکیت تکاملی را در گیر میسازد . نظریه اشاعه نوآوری (IDT) بر اساس بررسی موثر فرایند اشاعه با مراحل مختلف تعریف شده است . علاوه بر این ، مطالعات قبلی به نتایج بی معنایی در عملکرد با قابلیت IT با توجه به اندازه گیری های ناکافی دست یافته اند . کارت امتیازی متوازن (BSC) با فرمت SCM ، چهار دیدگاه عملکرد را ترکیب میکند که برای غلبه بر این مشکل مناسب است . در خصوص IDT و BSC ، این مطالعه یک چارچوب جدیدی را برای بررسی روابط بین ساختار مرحله ای و بر اساس BSC می باشد . داده ها از پرسشنامه جمع آوری شده اند . نتایج نشان می دهد که در چهار دیدگاه BSC تفاوت معنی داری میان اشاعه خارجی و دو مرحله اولیه ، پذیرش و اشاعه داخلی وجود دارد . علاوه بر این، تمامی چهار دیدگاه بخوبی در مرحله اشاعه خارجی تحقق می یابند . مفاهیم برای مدیران و محققان مورد بحث قرار میگیرد .

دانلود مقاله ترجمه شده استفاده از کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد اشاعه E-SCM: یک دیدگاه چند مرحله ای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد